لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
من در آستانه ی پیوستن به یوونتوس بودم

من در آستانه ی پیوستن به یوونتوس بودم

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید که یکی از بازیکنان مهم و خطرنا رئال بشمار می رود اعتقاد دارد که بازی با یوونتوس دیداری سخت خواهد بود و یووه تیم بزرگ و قابل احترامـی در اروپا است .

" ما انتظار یک یوونتوس بزرگ را داریم حتی با اینکه آن ها آخرین بازی خود را در سری آ را واگذار کرده باشند . بازی با یوونتوس یک دیدار بزرگ خواهد بود و ما می خواهیم با حفظ تمرکز بازی را به نفع خود تمام کنیم "

رویارویی با هم تیمی سابق , کارلوس توز ؟

" با او قبلا هم بازی بودم و هماهنگی خوبی داشتیم ، فردا باید مراقب او بود زیرا او بازیکن بسیار خطرناکی است .لیگ قهرمانان اروپا مسابقات مهمی است و من می خواهم در ههر مسابقه ای که حضور دارم برنده باشم . ما می خواهیم بعد از دیدار فردا شب 9 امتیازی باشیم "

" ما در حال پیشرفت هستیم . ما در ابتدا شروع ضعیفی داشتیم اما در ادامه بهتر شدیم و در بسیاری از جهات بهتر شدیم . اکنون می خواهیم ادامه دهیم . کار کردن با آنچلوتی باعث غرور و افتخار بسیار بزرگی است . او در حال انجام کار فوق العاده ای است و من بیشتر از آنچه که در توان دارم در اختیار او خواهم گذاشت "

" در لیگ قهرمانان 6 امتیاز داریم اما هیچ تیمی با 6 امتیاز صعود نخواهد کرد ، ما باید آرامش داشته باشیم و در دیدار فردا پیروز خارج شویم . تا در ادامه با اعتماد به نفس بالا به مصاف بارسلونا برویم . این هفته هفته مهمی است اما نمی تواند کاملا سرنوشت ساز باشد ، ما آنطور که دوست داشتیم شروع نکردیم اما خوب اکنون در حال بهتر شدن هستیم "

در حال پیوستن به یوونتوس بودی ؟

" بله . من در سن 18 سالگی در نزدیکی پیوستن به یووه بودم اما در نهایت منچستریونایتد را برای تاریخ بزرگی که دارد و امکان بیشتری که برای با تجربه شدنم در آنجا وجود داشت ، انتخاب کردم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: